Теоретико-методологічні підходи до визначення рухових можливостей особистості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті запропоновано педагогічні визначення силових, швидкісних та інших рухових можливостей особистості. Проаналізовано термінологічні суперечності, що стосуються фізичних якостей. Встановлено, що доцільно використовувати поняття здатностей і можливостей, оскільки вони сприяють розвитку особистості.
The terminological contradictions that touch physical internalss are analysed in the article. It is set that it is expedient to use the concept of capabilities and possibilities, as they assist to development of personality. In the article describe pedagogical definition of quality of the personality.
Опис
Ключові слова
якості особистості, рухові можливості особистості, quality of the personality, movement possibility of the personalit
Бібліографічний опис
Мудрік, В. І. Теоретико-методологічні підходи до визначення рухових можливостей особистості [Текст] / В. І. Мудрік // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 301–310.