Місце дисципліни «теорія та методика оздоровчого фітнесу» в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зазначається, що дисципліна «Теорія та методика оздоровчого фітнесу» вивчається протягом семи семестрів, допомагає студентам засвоювати різновиди оздоровчих занять та їх термінологічне поле. Майбутні вчителі фізичної культури на заняттях з оздоровчого фітнесу набувають навичок проведення програм з базової і танцювальної аеробіки, фітболу, пілатесу, каланетики, стретчингу, йоги та степ-аеробіки.
The article states that discipline «Theory and methods of improving fitness», is studied for seven semesters and helps students to learn variations of improving employment and terminological field. Future teachers of physical culture in the classroom of wellness and fitness programs, acquire skills to conduct basic and dance aerobics, fitbol, Pilates, kalanetyky, stretching, yoga and step aerobics.
Опис
Ключові слова
дисципліна, оздоровчий фітнес, підготовка, майбутні учителі фізичної культури, discipline, wellness and fitness, education, future teachers of physical culture
Бібліографічний опис
Захаріна, Є. А. Місце дисципліни «теорія та методика оздоровчого фітнесу» в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / Є. А. Захаріна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 270–278.