Сутність ринкової ідеології освітніх реформ розвинутих країн

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подана характеристика теоретичних засад ринково-орієнтованих освітніх реформ, що активізувались у розвинених країнах у 80-90-х рр. ХХ ст. Визначені глобальні політичні і економічні передумови та рушійні сили цих реформ. Сформульована порівняльна характеристика ринково-орієнтованої та демократичної парадигм освіти.
The article is devoted to the description of the theoretical background of market-oriented educational reforms, that took place in the developed countries in the 80th -90th of the XXth century. The global political and economical premises of the reforms are determined. The comparative characteristics of the market-oriented and democratic educational paradigms is presented.
Опис
Ключові слова
освітні реформи, educational reforms, ринкова ідеологія освітніх реформ, market ideology of educational reforms, демократична парадигма освіти, democratic paradigm of education, глобалізація освіти, globalization of education, рушійні сили реформ, driving forces of reform
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Сутність ринкової ідеології освітніх реформ розвинутих країн [Текст] / А. А. Сбруєва // Шлях освіти. − 2003. − № 1. − С. 15−21.