Формування психолого-педагогічноїта методичної готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи у профільній школі

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування психолого-педагогічно'і та методичної готовності майбутніх учителів природничих дисциплін. Розглядається сутність технології формування готовності до зазначеної діяльності. Виявлено міждисциплінарне значення загальнометодичних умінь і навичок, що формуються в процесі вивчення теоретичних дисциплін, розкрито критерії відбору змісту педагогічної освіти.
The article deals with the formation problems of psycho-pedagogical and technical readiness of future teachers of natural sciences. It consider the essence of technology readiness for the formation of this activity. Determined value general methodological interdisciplinary skills that are formed during the study of theoretical subjects. The study disclosed criteria content Education to ensure the effectiveness of technology of readiness to work in the future profile school teachers.
Опис
Ключові слова
підготовка вчителя, природничі дисципліни, профільна школа, готовність учителя до роботи у профільній школі, психологічна готовність, педагогічна готовність, методична готовність, teacher training, natural sciences, school profile, teacher willingness to work in profile school, psychological readiness, educational readiness, methodical readiness
Бібліографічний опис
Оніпко, В. В. Формування психолого-педагогічноїта методичної готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи у профільній школі [Текст] / В. В. Оніпко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 237–247.