Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3644
Title: Санологічні підходи до організації викладання музикотерапії в форматі післядипломної медичної освіти
Other Titles: Sanological Approaches to the Teaching of Music Therapy in the Form of Postgraduate Medical Education
Authors: Савельєва-Кулик, Н. О.
Savelieva-Kulyk, N. O.
Keywords: санологія
післядипломна медична освіта
відновлювальна медицина
активаційна терапія
музична терапія
sanology
postgraduate medical education
rehabilitative medicine
activation therapy
music therapy
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Савельєва-Кулик, Н. О. Санологічні підходи до організації викладання музикотерапії в форматі післядипломної медичної освіти [Текст] / Н. О. Савельєва-Кулик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 186–192.
Abstract: Розкриваються питання впровадження в післядипломну медичну освіту нового циклу тематичного удосконалення для лікарів, який висвітлює сучасні методики музичної терапії. Проводиться обгрунтування вивчення деяких моделей музикотерапії та саногенетичного потенціалу звуку, як основи вказаного методу оздоровлення.
The article is dedicated to the evaluation of problems of a new cycle of thematic advanced training for physicians in postgraduate medical education, which illuminates the modern techniques of music therapy as the basis of this method of recovery is justified in the article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3644
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savelieva-Kulyk___Sanolohichni pidkhody do orhanizatsii vykladannia.pdf127,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.