Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3611
Title: Конкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров'я
Other Titles: The Concretization of the Conceptual Aspect of the Preparation of Future Teachers of Physical Culture to Work with Schoolchild with Rejections in a State of Health
Authors: Іванова, Л. І.
Ivanova, L. I.
Keywords: поняття
термін
понятійний апарат
фізична культура
майбутні учителі фізичноїкультури
учні з відхиленнями у стані здоров'я
concepts
term
concept vehicle
physical culture
future teachers of physical culture
schoolchild with rejections in a state of health
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Іванова, Л. І. Конкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров'я [Текст] / Л. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 20–28.
Abstract: У статті обґрунтована важливість уточнення термінологічного апарату для якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, які будуть проводити роботу з учнями з відхиленнями у стані здоров'я, та визначено три групи понять, які її характеризують.
In the article the importance of clarifying of terminology for quality preparation of future teachers of physical culture who will work with schoolchild, having rejections in a state of health, and identified a group of concepts that characterize it.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3611
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova___Konkretyzatsiia poniatiinoho aparatu.pdf142,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.