Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3609
Title: Теоретичні аспекти проблеми формування здоров'язбережувальноїкомпетентності
Other Titles: Theoretical Aspects of the Problem of the Formation of Healthkeeping Competence
Authors: Андрющенко, Т. К.
Andriushchenko, T. K.
Keywords: здоров'я
здоров'язбережувальна компетентність
ціннісне ставлення до здоров'я
культура здоров'я
здоровий спосіб життя
health
healthkeeping competence
value attitude to health
health culture
healthy way of life
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Андрющенко, Т. K. Теоретичні аспекти проблеми формування здоров'язбережувальноїкомпетентності [Текст] / Т. K. Андрющенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 11–20.
Abstract: У статті визначено теоретичні основи проблеми формування здоров'язбережувальноі компетентності у дітей дошкільного віку. Уточнено сутність понять «здоров'я», «ціннісне ставлення до здоров'я», «культура здоров'я», «здоровий спосіб життя» з позицій аксіологічного, культурологічного й особистісно- діяльнісного підходів.
The article outlines the theoretical principles of the problem of formation of healthkeeping competence in preschool children. Specifies the essence of concepts health, value attitude to health, health culture, healthy way of life from the position of axiological, cultural and personal-activity approach.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3609
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andriushchenko___ Teoretychni aspekty problemy formuvannia.pdf142,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.