Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2006
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавниче підприємство "Деміург"
Анотація
У дослідженні сформульовано висновки масштабного дослідження цільових, процесуальних та результативних характеристик стандартоорієнтованих, централізаційно-децентралізаційних, професійно-орієнтованих та ринково-орієнтованих реформ загальної середньої освіти розвинених англомовних країн у 90-х рр. ХХ − на початку ХХІ ст. Проаналізовано уроки початкового етапу реформ, а саме – етапу визначення цілей та розробки стратегій реформ. Зроблено висновки про можливі шляхи використання зарубіжного досвіду освітніх реформ.
The research formulates the conclusions of a large-scale study of target, procedural and performance characteristics of standardized, centralized, decentralized, professionally-oriented and market-oriented reforms of general secondary education in developed English-speaking countries in the 90's. XX - early XXI century. The lessons of the initial stage of reforms are analyzed, namely, the stage of the definition of goals and the development of reform strategies. Conclusions are made on possible ways of using foreign experience of educational reforms.
Опис
Ключові слова
загальна середня освіта, secondary education, освітні реформи, educational reforms, стандартоорієнтована стратегія реформ, standard-oriented reform strategy, централізаційно-децентралізаційна стратегія реформ, centralized decentralization reform strategy, професійно-орієнтована стратегія реформ, professionally oriented reform strategy, ринково-орієнтована стратегія реформ, market-oriented reform strategy
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій [Текст] / А. А. Сбруєва // Рідна школа. – № 2. – 2006. – С. 78–80.