Міжнародні дослідження якості знань: результати та методологічні підходи до їх оцінки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2000
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подано та проаналізовано основні результати Третього міжнародного дослідження якості знань з математики та природничих дисциплін (TIMMS), методологічні підходи, до аналізу результатів TIMMS, що застосовуються у країнах-учасницях.
In the article the results of the Third International Mathematics and Science Study (TIMMS) and the methodological approaches to their Assessment are given and analyzed.
Опис
Ключові слова
якість знань, quality of knowledge, оцінка якості знань, assessment of the quality of knowledge, методологічні підходи, methodological approaches, міжнародні дослідження якості знань, international studies on the quality of knowledge
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Міжнародні дослідження якості знань: результати та методологічні підходи до їх оцінки / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки. − Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2000. − С. 100−113.