Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3457
Title: Вітчизняна недержавна школа як джерело освітніх інновацій: до історії питання
Other Titles: Native Non-state School as a Source of Educational Innovations: to the History of the Issue
Authors: Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Перетятько, Олена Валеріївна
Peretiatko, Olena Valeriivna
Keywords: недержавна школа
non-state school
Україна
Ukraine
етапи розвитку
stages of development
типологія
typology
зміст освіти
content of education
інновація
innovation
Issue Date: 2000
Citation: Сбруєва, А. А. Вітчизняна недержавна школа як джерело освітніх інновацій: до історії питання [Текст] / А. А. Сбруєва, О. В. Перетятько // Педагогіка та психологія / За ред. ак. І. Ф. Прокопенка, чл. кор. В. І. Лозової. − Харків : ХДПУ, 2000. − Вип. 15. − С. 21−29.
Abstract: У дослідженні прослідковано етапи розвитку вітчизняної недержавної школи від часів Київської Русі до початку ХХ ст. На кожному з етапів виокремлено чинники виникнення та розвитку недержавної коли, зацікавлених у розвитку школи осіб, типологію недержавних шкіл, інноваційний потенціал таких шкіл порівняно з державними. Докладному аналізу піддана діяльність приватних навчальних закладів Харківщини кінця ХІХ – початку ХХ ст.
The study highlights the stages of development of the native non-state school from the time of Kiev Rus to the beginning of the twentieth century. At each stage, the factors of the emergence and development of non-state schools, the actors interested in the development of the school, the typology of non-state schools, and the innovative potential of such schools in comparison with the state ones are identified. The detailed analysis of the activities of private educational institutions of the Kharkiv region of the late XIX - early XX century is made.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3457
Appears in Collections:Наукові видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.