Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3448
Title: Тенденції реформування змісту освіти в розвинених країнах в контексті глобалізації
Other Titles: The Tendencies of Curriculum Reforms in the Developed Countries in the Context of Globalization
Authors: Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Keywords: pеформа
reform
курикулум
curriculum
загальна середня освіта
secondary education
школа
school
розвинуті країни
developed countries
глобалізація
globalization
Issue Date: 2003
Citation: Сбруєва, А. А. Тенденції реформування змісту освіти в розвинених країнах в контексті глобалізації [Текст] / А. А. Сбруєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія. ‒ Чернівці : Рута, 2003. – Вип. 177. – С. 163−169.
Abstract: Стаття присвячена характеристиці впливу глобалізації на сучасні реформи курикулуму загальної середньої школи. Піддані аналізу принципи неоліберальної ідеології сучасних реформ; проаналізовано особливості реалізації стандарто-орієнтованих реформ у розвинених англомовних країнах; звернено увагу на суперечності та труднощі реформ.
The article is devoted to the characteristics of the influence of globalization on the modern curriculum reforms. The neoliberal theoretical frame of the modern reforms is mentioned; the peculiarities of the standards-oriented reforms in the developed Anglophone countries are analyzed; the contradictions and the pitfalls of the reforms are pointed out.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3448
Appears in Collections:Наукові видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.