Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3409
Title: Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів-словесників
Other Titles: Competent Approach to the Training of Future Teacher-Language Teachers
Authors: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Keywords: семантичне поле
компетентнісний підхід
професійна компетентність
semantic fields
competence approach
professional competence
Issue Date: 2014
Citation: Семеног, О. М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів-словесників [Текст] / О. М. Семеног // Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації» : матеріали методол. семінару 3 квітня 2014 р., м. Київ : у 2 ч. Ч. 2 / Нац. акад.пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст.голови), О. І. Ляшенко (заст. голови) та ін.]. – Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. – С. 181–188.
Abstract: У статті окреслено семантичні поля понять «компетентнісний підхід», «професійна компетентність», «професійна компетенція». Крізь призму компетентнісного підходу з'ясовано змістове наповнення професійних компетенцій (лінгвістичної, мовної, комунікативної, лінгвокультурної, лінгвокраїнознавчої, фольклорної, літературної, педагогічної, психологічної, методичної) та їх реалізацію в навчально-пізнавальній підготовці майбутніх учителів-словесників.
This paper outlines the concepts of semantic fields «competence approach», «professional competence». In the light of the competence approach it is found content of professional competences (linguistic, communicative, linguocultural, linguoregional, folklore, literary, educational, psychological and methodological) and their implementation in educational and cognitive training of future teachers-philologists.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3409
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenog Стаття і заявка(англ)ю.doc98,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.