Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3191
Title: Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)
Other Titles: Theoretical Approaches to the Assessment of the Effectiveness of Educational Reforms (the Experience of Comparative Education Research)
Authors: Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Keywords: освітня реформа
education reform
ефективність
effectiveness
оцінки ефективності
assessment of effectiveness
порівняльно-педагогічне дослідження
comparative education research
теоретичні підходи
theoretical approaches
Issue Date: 2005
Publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Citation: Сбруєва А .А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. ‒ 2005. – Випуск 25 : Педагогічні науки. ‒ С. 38–42.
Abstract: У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандарто-орієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.
The article is devoted to the analysis of the approaches to the assessment of the education reforms results in the education theory of highly developed English-speaking countries. The author's model of the assessment of the modern standard-oriented education reforms results is characterized, the difficulties and the contradictions of the assessment process are summarized.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3191
Appears in Collections:Наукові видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.