Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3190
Title: Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн
Other Titles: Profession-Oriented Strategies of Educational Reforms In the English-Speaking Countries
Authors: Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Keywords: освіта
education
реформа
reform
зміна
change
стратегія
strategy
професійно-орієнтована стратегія
profession-oriented strategy
учитель
teacher
англомовнi країни
English-speaking countries
Issue Date: 2003
Publisher: Житомирський педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. – 2003. ‒ Випуск 12 : Педагогічні науки. ‒ С. 234–237.
Abstract: Розглянуто чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовано принципові засади цих змін.
The factors that cause the paradigm shift in the professional development of teachers in the developed English speaking countries are analyzed. The principles of this shift are characterized.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3190
Appears in Collections:Наукові видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.