Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3128
Title: Применение перспективных информационных технологий в учебном процессе педагогических университетов
Other Titles: Application of Perspective Information Technology in the Training Process of Pedagogical Universities
Authors: Салтикова, Алла Іванівна
Saltykova, Alla Ivanivna
Медведовська, Оксана Геннадіївна
Medvedovska, Oksana Hennadiivna
Чепурних, Геннадій Кузьмич
Chepurnykh, Hennadii Kuzmych
Keywords: лабораторні роботи
мостові схеми
інформаційні технології
магнітопружний ефект
laboratory works
bridge schemes
information technologies
magnetoelastic effect
Issue Date: 2015
Publisher: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Салтыкова, А. И. Применение перспективных информационных технологий в учебном процессе педагогических университетов [Текст] / А. И. Салтыкова, О. Г. Медведовская, Г. К. Чепурных // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, Ч. 1. – С. 85–88.
Abstract: Для використання в навчальному процесі педагогічних університетів пропонується викладення основ двох взаємопов'язаних лабораторних робіт, в одній з яких замість загально прийнятих тензодатчиків використовуються більш високоточні з застосуванням магнітопружного ефекту.
For use in the educational process of pedagogical universities, the basics of the two are proposed interconnected laboratory works, in one of which, instead of commonly used strain gauges are used more precise with the use of magnetoelastic effect.
Для использования в учебном процессе педагогических университетов предлагается изложение основ двух взаимосвязанных лабораторных работ, в одной из которых вместо общепринятых тензодатчиков используются более высокоточные с применением Магнитоупругий эффекта.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3128
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.