Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3083
Title: Соціокультурна компетентність у професійній підготовці майбутнього фахівця
Other Titles: Socio-Cultural Competence in Training Future Specialists
Authors: Огієнко, Олена Іванівна
Ohiienko, Olena Ivanivna
Keywords: компетентністний підхід
компетентність
компетенція
соціокультурна компетентність
міжкультурна взаємодія
професіоналізм
професійна підготовка
competency approach
competence
competency
socio-cultural competence
intercultural cooperation
professionalism
professional training
Issue Date: 2013
Citation: Огієнко, О. І. Соціокультурна компетентність у професійній підготовці майбутнього фахівця [Текст] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 268–275.
Abstract: У статті узагальнюються підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція» та «професійна компетентність»; розкривається сутність соціокультурної компетентності як інтегративної характеристики особистості, як здатності та готовності до взаємодії з іншими людьми в умовах, як важливого фактору розвитку суспільства та особистості; доводиться зумовленість необхідності формування соціокультурної компетентності соціально-економічними, культурно-історичними змінами в суспільстві та ринку праці, що, у свою чергу, вимагає розгляду соціокультурної компетентності як важливої складової професійної компетентності; обґрунтовується, що теоретико-методологічною базою формування соціокультурної компетентності є соціокультурний підхід; обґрунтовується структура соціокультурної компетентності та визначаються критерії її сформованості.
The article summarizes the approaches to the definitions of «competence» and «competency»; the essence of socio-cultural competence as an integrative personality characteristic, as the ability and willingness to interact with others, as an important factor in the development of society and the individual; ; justifies the conclusion about the dependence of developing socio-cultural competence on social, economic, cultural and historical changes in society and the labor market; proves that socio-cultural approach is the theoretical and methodological basis of the formation of the socio-cultural competence; determines that the socio-cultural competence is composed of cognitive, motivational, value, behavioral, as well as linguistic and cultural, sociolinguistic, socio-psychological structural components which form the basis of the model of socio-cultural competence formation in the professional training of specialists; determines the criteria of socio-cultural competence formation.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3083
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sotsiokulturna kompetentnist.pdf532,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.