Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3082
Title: Методологічні засади формування соціокультурної компетентності іноземних студентів
Other Titles: The Methodological Foundations of Forming Social-Cultural Competence of Foreign Students
Authors: Кушнір, І. М.
Kushnir, I. M.
Keywords: компетентнісний підхід
соціокультурний підхід
соціокультурна компетентність
лінгвокультурологічний підхід
competence
lingvo-cultural and social-cultural approaches
social-cultural competency
Issue Date: 2013
Citation: Кушнір, І. М. Методологічні засади формування соціокультурної компетентності іноземних студентів [Текст] / І. М. Кушнір // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 362–368.
Abstract: У статті описуються методологічні засади формування соціокультурної компетентності іноземних студентів вищих навчальних закладів України, серед яких виокремлено особливості компетентнісного, лінгвокультурологічного та соціокультурного підходів до навчання російської мови як іноземної. На основі аналізу наукових праць вітчизняних і зарубіжних учених подано визначення понять «компетентість», «компетенція»; розглянуто сутність зміст і компоненти соціокультурного підходу, визначено характеристики соціокультурної компетентності. На основі синтезу виокремлених особливостей робиться визначення феномену соціокультурної компетентності.
In the article the methodological foundations of forming social-cultural competence of foreign students in higher educational institutions of Ukraine are described. The peculiarities of competence, lingvo-cultural and social-cultural approaches are appropriated. Based on the analysis of scientific papers of Ukrainian and foreign researchers the definition of «competency», «competence» is submitted; the essence, contents and socio-cultural components, the socio-cultural characteristics of competency are highlighted. The definition of the phenomenon of the social-cultural competency is given on the basis of the synthesis of these peculiarities.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3082
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodolohichni zasady formuvannia.pdf597,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.