Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМармаза, Олександра Іванівна-
dc.contributor.authorMarmaza, Oleksandra Ivanivna-
dc.date.accessioned2017-12-07T12:39:29Z-
dc.date.available2017-12-07T12:39:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМармаза, О. І. Аналіз як функція управління сучасним навчальним закладом [Текст] / О. І. Мармаза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 345–355.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3076-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано сутність аналітичної діяльності керівника; розкрито її важливість для ефективного управління сучасним навчальним закладом; визначено місце функції аналізу в управлінському циклі; змальовано принципи аналізу (науковості, об’єктивності, наступності та розвитку, системності, колегіальності); схарактеризовано основні види аналізу з різних підходів: за об’єктом аналізу, метою аналізу, періодичністю, суб’єктом аналізу, змістом і характером аналізу; представлено систему методів функції (теоретичні, інформаційно-констатуючі, рейтингові, продуктивні); описано рівні аналізу та зміст роботи керівника на різних етапах аналітичної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives a theoretical argumentation the nature of manager’s analytical activity; its importance for effective management of educational establishment is exposed; place of function of analysis in the administrative cycle is determined; principles of analysis (science, objectivity, continuity and development, systematic, collective) are characterized; the basic types of analysis with different approaches: the object of analysis, to analyze, frequency analysis of the subject, content and character analysis is determined; the system function methods (theoretical, information stating, rating, productive) is presented; levels of analysis and substance of manager’s work at the different stages of analytical activity are described.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфункції управлінняuk_UA
dc.subjectуправлінський циклuk_UA
dc.subjectфункція аналізuk_UA
dc.subjectпринципи аналізуuk_UA
dc.subjectвиди аналізуuk_UA
dc.subjectметоди аналізуuk_UA
dc.subjectрівні аналізуuk_UA
dc.subjectетапи аналізуuk_UA
dc.subjectmanagement functionsuk_UA
dc.subjectadministrative cycleuk_UA
dc.subjectfunction «analysis»uk_UA
dc.subjectanalysis principlesuk_UA
dc.subjectanalysis typesuk_UA
dc.subjectanalysis methodsuk_UA
dc.subjectanalysis levelsuk_UA
dc.subjectanalysis stagesuk_UA
dc.titleАналіз як функція управління сучасним навчальним закладомuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis as Function of Management of Educational Establishmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.14.015.62:378.147uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analiz yak funktsiia upravlinnia.pdf619,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.