Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3073
Title: Сутність і структура математичної компетентності майбутніх інженерів
Other Titles: Essence and Structure Mathematical Competence of Future Engineers
Authors: Хом’юк, Віктор Вікторович
Khomiuk, Viktor Viktorovych
Keywords: компетентність
компетенція
математична компетентність
майбутній інженер
уміння
ключові компетенції математичної компетентності
competence
mathematical competence
future engineers
skills
core competencies
mathematical competence
Issue Date: 2013
Citation: Хом’юк, В. В. Сутність і структура математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 323–329.
Abstract: У статті розкрито зміст понять «компетентність» та «математична компетентність». Проаналізовано основні погляди вітчизняних і зарубіжних науковців, на основі яких сформульовано дефініцію поняття «математична компетентність майбутнього інженера». Охарактеризовано компетенції досліджуваного поняття, а саме: логіко-аналітична (уміння розпізнали прикладну задачу), візуально-образна (уміння перейти до знако-символьної форми задачі), дослідницька (уміння проводити математичний аналіз результатів дослідження), креативно-творча (уміння знаходити оригінальне розв’язання), технологічна (уміння самостійно здобувати інформацію), модельно-прогностична (уміння розробляти математичні моделі основних процесів).
The article discloses the concept of «competence» and «mathematical competence». The main views of national and international scientists, which are formulated on the basis of a definition of the term «mathematical competence of future engineers» are analyzed. The competencies such as: logical-analytic (the ability to recognize the application task), visual-shaped (the ability to move to znakosimvolnaya form of the problem), research (the ability to carry out mathematical analysis of the results of the study), creative and artistic (the ability to find the original decision), technology (the ability to gather information independently), model-predictive (the ability to develop mathematical models of the basic processes) are characterized.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3073
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sutnist i struktura matematychnoi kompetentnosti.pdf514,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.