Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3068
Title: Неперервна підготовка як складова фахової діяльності вчителя фізичної культури
Other Titles: Continuous Training as Integral Part of Professional Activity of a Teacher of Physical Culture
Authors: Старченко, Сергій Олександрович
Starchenko, Serhii Oleksandrovych
Keywords: неперервна підготовка
освіта
вчитель фізичної культури
післядипломна освіта
підвищення кваліфікації
continuous training
education
physical training teacher
graduate education
advanced training
Issue Date: 2013
Citation: Старченко С. О. Неперервна підготовка як складова фахової діяльності вчителя фізичної культури [Текст] / С. О. Старченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 286–293.
Abstract: У статті аналізується система неперервної підготовки вчителя фізичної культури. В сучасних умовах інтенсивного збільшення обсягів наукової інформації її постійного оновлення, розширення та поглиблення, відбувається досить швидке застаріння одержаних фахівцем знань та знецінення набутої раніше освіти. Акцентується увага на підвищенні професійної компетентності вчителя через систему закладів післядипломної освіти. Визначено основні мотиви та причини навчання вчителів у системі підвищення кваліфікації та як вони змінюються в залежності від віку та тривалості роботи за фахом.
The article deals with the analysis of continuous training of a physical culture teacher. In modern conditions of intensive increase of scientific information and its continuous updating, spreading and complication, there happen a really fast obsolence of acquired by a specialist knowledge and depreciation of earlier received education. Attention is paid to the improving of teachers’ competence through the system of post-graduate educational establishments. Basic motives and reasons of teachers’ training in the system of professional development are defined, in particular how they change depending on the age and time of occupational work.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3068
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neperervna pidhotovka.pdf586,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.