Технологія навчального проектування: теоретико-методичний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлюються теоретичні і методичні аспекти застосування технології навчального проектування, обгрунтовуються особливості методу проектів, його переваги в порівнянні з усталеними способами навчальної роботи, сутність і види навчальних проектів, зміст та характер діяльності учасників проектування, характеризується структура поетапного виконання навчальних проектів. Наведено приклади проектів (проблема; вид проекту, предмети; стислий опис проекту) з предметів загальноосвітньої підготовки учнів.
The paper highlights the theoretical and methodological aspects of the use of educational technology of projecting, features of the method of projects are justified, its advantages in comparison to the set of methods of teaching, the nature and types of educational projects, the content and nature of the participants in the project, the structure is phased implementation of training projects. Examples of projects(problem; type of project; objects; compressed description of project) are made from the articles of general preparation of students.
Опис
Ключові слова
навчальний проект, технологія, алгоритм, проблема, етапи, стадії проектування, система стимулювання, оцінювання результатів проектування, learning project, technology, algorithm, problem, stages, project phase, system of incentives, evaluation of results of the project
Бібліографічний опис
Мося, І. А. Технологія навчального проектування: теоретико-методичний аспект [Текст] / І. А. Мося // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 252–262.