Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3054
Title: Педагогічна культура викладача іноземної мови у реаліях вищої освіти
Other Titles: Pedagogical Culture of а Foreign Language Teacher in Reality of Higher Education
Authors: Лавриш, Юліана Едуардівна
Lavrysh, Yuliana Eduardivna
Keywords: культура
педагогічна культура
викладач вищого навчального закладу
компоненти педагогічної культури
педагогічна майстерність
педагогічний професіоналізм
culture
pedagogical culture
high school teacher
pedagogue’s professionalism
components of the pedagogical culture
pedagogical mastery
Issue Date: 2013
Citation: Лавриш, Ю. Е. Педагогічна культура викладача іноземної мови у реаліях вищої освіти [Текст] / Ю. Е. Лавриш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 230–237.
Abstract: У статті розглянуто науковий зміст і значення педагогічної культури викладача іноземної мови вищої школи. Проаналізовано педагогічну культуру як складову професіоналізму викладача іноземної мови, від якої залежить якість підготовки фахівців у ВНЗ. Визначено основні складові педагогічної культури та розкрито їх вплив на формування професійної компетентності викладача. Наголошується значення полікультурного компоненту під час формування педагогічної культури викладача іноземних мов. Представлено методи, які має застосовувати викладач з метою побудови заняття відповідно до принципів і критеріїв педагогічної культури.
The present article observes scientific significance and pedagogical essence of a high school teacher’s pedagogical culture. According to evidence teacher’s pedagogical culture is an indispensable component, the level of which influences the specialists’ training quality at higher educational establishment. Pedagogical culture components have been analyzed and their impact on professional competency has been demonstrated. The attention is drawn to the meaning of polycultural component for pedagogical culture of a teacher. The article represents the main methods which should be applied by teachers in order to compound lessons according to pedagogical culture principals and criteria.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3054
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedahohichna kultura vykladacha inozemnoi movy.pdf523,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.