Проблема дитинства в педагогічній спадщині Ш. О. Амонашвілі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкриваються погляди Ш. О. Амонашвілі на проблему дитинства. Схарактеризовано ставлення видатного педагога до дитинства як до важливого періоду дорослішання. Розкрито особливості дитинства, визначені Ш. О. Амонашвілі, а саме: активне формування життєвого досвіду дитини протягом дитинства; наявність у дитини великого потенціалу росту, розвитку, унікальних можливостей і потенційних здібностей до навчання. Визначено основне завдання дорослих – допомога дитині в процесі дорослішання завдяки створенню необхідних умов і підтримці її просувань на цьому шляху.
Sh. O. Amonashvili’s views on the problem of childhood are revealed in this article. The famous pedagogue’s attitude to childhood (as to the main period of growing-up) is characterized. The peculiarities of childhood distinguished by Sh. O. Amonashvili are revealed. They are active formation of child’s life-time experience in childhood; person’s having great growth and development potential, unique opportunities and potential learning abilities etc. Adults’ main task is determined – helping a child in the process of growing up due to the creation of the necessary conditions and support of all his/her advancements on this way.
Опис
Ключові слова
дитинство, дитина, дорослішання, досвід, здібності, потенціал, childhood, child, growing-up, experience, abilities
Бібліографічний опис
Лупаренко, С. Є. Проблема дитинства в педагогічній спадщині Ш. О. Амонашвілі [Текст] / С. Є. Лупаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 26–34.