Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3002
Title: Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (обґрунтування емпіричного дослідження)
Other Titles: Psychological Features of Self-Regulation of Behavior in Elder Preschoolers (Justification of Empiric Research)
Authors: Усик, Дмитро Борисович
Usyk, Dmytro Borysovych
Keywords: саморегуляція поведінки
тривожність
самооцінка
регулятивна функція
компоненти психічної саморегуляції
self-regulation of behavior
anxiety
self-esteem
regulatory function
components of psychic self-regulation
Issue Date: May-2015
Publisher: Чернівецький національний університет
Citation: Усик, Д. С. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (обґрунтування емпіричного дослідження) [Текст] / Д. С. Усик // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Серія : Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький національний університет, 2015. – Вип. 743. – С. 257–261.
Abstract: У статті розглядаються методологічні та методичні аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників.
In the article were shown methodological and methodical aspects of the problem of behavior’s self regulation in older preschoolers. Indicators of self-determined behavior of preschool children were determined on the base of empirical studies' analysis.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3002
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.