Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2988
Title: Проблема морально-цiннiсного виховання особистостi в контекстi педагогiчних iдей А. С. Макаренка: ретроспективний аналiз
Other Titles: The Problem of Moral and Value Personal Upbringing in the Context of A. S. Makarenko Pedagogical Ideas: a Retrospective Analysis
Authors: Кобзаренко, Л. А.
Kobzarenko, L. A.
Keywords: морально-цiннicне виховання
морально-ціннісні орієнтації
гуманiстичнi елементи
педагогічна спадщина А. С. Макаренка
moral and values upbringing
moral
value orientation
humanistic elements
pedagogical heritage of A. S. Makarenko
Issue Date: 2013
Citation: Кобзаренко, Л. А. Проблема морально-цiннiсного виховання особистостi в контекстi педагогiчних iдей А. С. Макаренка: ретроспективний аналiз [Текст] / Л. А. Кобзаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 262–268.
Abstract: У статті висвітлено та осмислено теоретичнi аспекти проблеми особливостей реалiзацiї iдей А. С. Макаренка в контекстi морально-цiннicного виховання особистостi в iсторичнiй ретроспективi розвитку. Визначено сутність та особливості морально-ціннісних орієнтацій студентів, виокремлено та обґрунтувано педагогічні умови виховання морально-ціннісних орієнтацій студентської молоді засобами етнопедагогіки, з’ясовано критерії, показники і рівні сформованості морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів. Проаналiзовано ключовi положення морально-цiннiсного становлення особистості, гуманістичної сутностi морально-цiннiсної виховної системи згiдно інтерпретацій макаренківських положень.
The article deals with considerance and understanding of the theoretical peculiar aspects of A. S. Makarenko ideas in the context of the moral value personal upbringing in diachronic field. The essence and peculiarities of students moral and value orientations are determinated; pedagogical conditions of moral and value orientations of students means ethnopedagogy are allocated and justified; the criteria, indicators and levels of students moral and value orientations development in teacher training colleges are defined. The peculiar aspects of the moral value personal formation, humanistic essence of the moral value educational system aсcording to the interpretations of A. S. Makarenko positions are analysed in the article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2988
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problema moral'no-tsinnisnoho vykhovannya osobystosti.pdf516,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.