Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2987
Title: Психологічний аспект аналізу новели В. Стефаника «Камінний Хрест» у старшій школі
Other Titles: The Psychological Aspect of Analysis the V. Stefanik’s Novel «The Stone Cross» in High School
Authors: Захарова, Валентина Анатоліївна
Zakharova, Valentyna Anatoliivna
Ткаченко, Ю. В.
Tkachenko, Yu. V.
Keywords: психологічний аналіз
еміграція
психологізм
засоби психологічного зображення
асоціативність
психологічний діалог
психологічний монолог
художня деталь
образ-символ
psychological analysis
immigration
psychology
means of psychological images
associativity
psychological dialogue
psychological monologue
artistic detail
image character
Issue Date: 2013
Citation: Захарова, В. А. Психологічний аспект аналізу новели В. Стефаника «Камінний Хрест» у старшій школі [Текст] / В. А. Захарова, Ю. В. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 255–261.
Abstract: У статті розглядаються особливості аналізу новели «Камінний хрест» у психологічному аспекті, досліджуються засоби психологічного розкриття теми еміграції у творі. З’ясовуються основні акценти, які повинен розставити вчитель-словесник під час роботи над текстом новели В. Стефаника в десятому класі загальноосвітньої школи. Подаються практичні рекомендації педагогові щодо визначення учнями засобів психологічного зображення в «Камінному хресті». У статті аналіз твору саме в психологічному аспекті визначено як найдоцільніший при вивченні новели В. Стефаника «Камінний хрест» на уроках літератури в старшій школі.
The article deals with features of analysis of the novel «The Stone Cross» in psychological aspect, it also explores means of psychological study of the topic of emigration in the novel. Main emphasis, which the teacher of literature should place while drafting V. Stefanik’s novel in the tenth form of secondary school are investigated. Practical recommendations for teacher of the definition of psychological images for students in «The Stone Cross» are presented. In the article the analysis of the novel in the psychological aspect is determined like the most appropriate while investigation V. Stefanik’s novel «The Stone Cross» at the lessons of literature in high school.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2987
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psykholohichnyy aspekt analizu novely.pdf512,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.