Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2959
Title: Формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя на засадах наукових досліджень А. С. Макаренка
Other Titles: The Formation of Future Teacher Social Responsibility on the Principles of A. S. Makarenko Scientific Researches
Authors: Кочерга, О. М.
Kocherha, O. M.
Keywords: відповідальність
соціальна відповідальність
виховання відповідальності
педагогічна діяльність
взаємини у педагогічному колективі
responsibility
social responsibility
upbringing of responsibility
educational activity
relationships in teaching staff
Issue Date: 2013
Citation: Кочерга, О. М. Формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя на засадах наукових досліджень А. С. Макаренка [Текст] / О. М. Кочерга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 125–133.
Abstract: У статті розкрито сутність і зміст соціальної відповідальності особистості в теоретичній спадщині А. С. Макаренка. Педагог розуміє соціальну відповідальність як соціальну якість, що ґрунтується на відносинах відповідальної залежності та характеризує певний вид міжособистісних взаємин і є головним чинником розвитку колективу або групи. Обґрунтовано актуальність проблеми формування соціальної відповідальності особистості на сучасному етапі розвитку освіти й українського суспільства, висвітлено головні підходи щодо формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя на засадах наукових досліджень А. С. Макаренка.
The article reveals the essence and contest of social responsibility of the person in the theoretical heritage of A. S. Makarenko. The teacher argues that social responsibility is a social quality which is based on a relationship of responsible dependence and characterizes a certain kind of interpersonal relationships and is a major factor in the development team or group. It is substantiated the topicality of the problem of forming of social responsibility of the person at the present stage of development of education and the Ukrainian society, it is clarified the main approaches to the formation of future teachers social responsibility on the principles of A. S. Makarenko researches.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2959
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannia sotsialnoi vidpovidalnosti.pdf524,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.