Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2949
Title: Інноваційний потенціал педагогічних ідей А. С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів
Other Titles: A. S. Makarenko’s Innovative Potential of Pedagogical Ideas in the Context of Optimization of the Social Practice of Pupils of Educational Rehabilitation Establishments
Authors: Нечипоренко, В. В.
Nechyporenko, V. V.
Keywords: соціально-педагогічна система А. С. Макаренка
соціальна практика учнів
соціальний проект
навчально-реабілітаційні заклади
учнівсько-студентське самоврядування
A. S. Makarenko’s socio-educational system
social practice of pupils
social project
educational and rehabilitation institutions
students’ government
Issue Date: 2013
Citation: Нечипоренко, В. В. Інноваційний потенціал педагогічних ідей А. С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів [Текст] / В. В. Нечипоренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 36–45.
Abstract: У статті проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності соціальної практики школярів та досвід різнотипних навчальних закладів щодо її організації. Доведено, що розвитку соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів сприятиме актуалізація в сучасних умовах ідей і новаторського досвіду А. С. Макаренка щодо організації соціально корисної праці вихованців, розширення їх соціального досвіду, збагачення ціннісного підґрунтя їх комунікації, а також забезпечення особистісної спрямованості соціальної практики. В якості прикладу системного здійснення цієї роботи розглянуто соціальну практику учнів Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, яка передбачає роботу школярів над компетентнісно зорієнтованими завданнями, розробку та реалізацію соціальних проектів, проведення інтерактивних виховних занять за технологією «Океан життєвої компетентності» та діяльність учнівсько-студентського самоврядування.
The author of the article analyzes the current theoretical approaches to the definition of pupils’ social practice and experience of different educational institutions for its organization. The article proves that the development of social practice of pupils of educational rehabilitation establishments will be contributed by updating A. S. Makarenko’s ideas and innovative experiences on the organization of socially useful work of pupils, expanding their social experience, enriching value basis of communication, as well as providing personal direction of social practice. As an example of system implementation of this work, this article describes social practice of pupils of Khortytsky National Educational Rehabilitation Multispecialized Centre. This practice involves pupils’ work on competence-oriented tasks, development and implementation of social projects, interactive educational sessions using the technology of «Life-competence ocean» and activities of students’ government.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2949
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiinyi potentsial pedahohichnykh idei.pdf534,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.