Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2929
Title: Реалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусії
Other Titles: The Realization of Context Studies of Higher Mathematics in a Form of a Seminar-Discussion
Authors: Кондратьєва, Оксана Марківна
Kondratieva, Oksana Markivna
Keywords: вища освіта
методика навчання вищої математики
контекстне навчання
higher education
teaching methods of higher mathematics
context-sensitive education
Issue Date: 2013
Citation: Кондратьєва, О. М. Реалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусії [Текст] / О. М. Кондратьєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 248–257.
Abstract: В статті розглядаються деякі способи здійснення контекстного підходу у навчанні вищої математики студентів технічних спеціальностей. Запропоновано характеристику семінарів контекстного типу таких, як семінар-дослідження, семінар колективного типу та семінар-дискусія. Наводиться приклад семінару-дискусії як однієї з форм контекстного навчання на тему «Ланцюгова лінія і парабола в архітектурі», який проводився автором для студентів спеціальності 6.060101 «Цивільне та промислове будівництво». Автор робить висновок про те, що впровадження принципів контекстного навчання у процес математичної підготовки студентів технічних спеціальностей позитивно мотивує їх навчально-пізнавальну діяльність.
The article discusses certain ways to implement contextual approach in teaching higher mathematics to students of technical specialties. A description of the context type seminars such as seminar-research, collective type seminar and seminar discussion is given. An example of seminar discussions as a form of contextual learning on «catenary and parabola in architecture», which was conducted by the author for the students specialty 6.060101 «Civil and industrial construction» is given. The author concludes that the principles’ of contextual learning implementation in the process of mathematical training of students of technical specialties positively motivates their educational and cognitive activity.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2929
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsiia kontekstnoho navchannia vyshchoi matematyky.pdf562,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.