Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2885
Title: Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів за допомогою сюжетних задач
Other Titles: Developing Mathematical Flairs at the Initial Classes of Students by Means of with a Plot Tasks
Authors: Ібраімова, Є. Є.
Ibraimova, Ye. Ye.
Keywords: математичні здібності
учні початкової школи
сюжетні задачі
mathematical skills
primary school pupils
plot-based tasks
Issue Date: 2013
Citation: Ібраімова, Є. Є. Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів за допомогою сюжетних задач [Текст] / Є. Є. Ібраімова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 44–49.
Abstract: У статті автором підіймається проблема розвитку математичних здібностей учнів початкової школи. Розглянута структура математичних здібностей, запропонована В. А. Крутецьким. Дана характеристика вікових особливостей молодших школярів для формування математичних здібностей. Основним видом математичної діяльності учнів є розв’язання задач. Саме в процесі спеціальним чином організованого розв’язування задач і здійснюється розвиток математичних здібностей учнів. Розглянуто як може бути організована робота по розвитку математичних здібностей засобом сюжетних задач. На прикладі такої задачі розглянуто процес розвитку математичних здібностей учнів початкової школи.
In the article the author raises the problem of the development of mathematical skills of primary school students. The structure of mathematical skills proposed by V. A. Krutetskaya is investigated. The characteristic features of primary school age for formation of mathematical skills are given. The main type of mathematical activity of students is problem solving. It is in the process of solving specially designed problems that mathematical skills of students develop. The ways to organize work on the development of mathematical skills by means of plot-based problems are considered. The process of mathematical skills development is illustrated by an example of such problem.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2885
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok matematychnykh zdibnostei.pdf528,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.