Розвиток інтелектуальної діяльності підлітків в позашкільному середовищі

Анотація
Автори розглядають проблему розвитку інтелектуальних здібностей учнів в системі діяльності позашкільних форм освіти. Особлива увага приділяється аналізу взаємозв’язку можливостей школи та такої форми позашкільної освіти, як громадський ліцей, досвід якого узагальнюється у статті. Стаття особливу увагу приділяє значенню для розвитку інтелектуальних здібностей вивчення предметів природничо-математичного циклу, як передумови набуття рухливості знань – головної ознаки інтелекту.
The authors consider the problem of the development of intellectual abilities of students in extracurricular activities forms of education. Special attention is paid to the analysis of the relationship possibilities the school and this form of education as a public high school, the experience of which are summarized in this article. The article pays particular attention to the development of intellectual abilities of study subjects of natural-mathematical cycle as conditions for the acquisition of knowledge of mobility – the main feature of intelligence.
Опис
Ключові слова
інтелектуальні здібності, позашкільні форми освіти, позашкільне середовище учнів, норми спілкування та взаємодії, рухливість знань, цікавість, допитливість, intellectual ability, extracurricular forms of education, after-school students, standards of communication and interaction, mobility of knowledge, curiosity, inquisitiveness
Бібліографічний опис
Анохін, Є. В. Розвиток інтелектуальної діяльності підлітків в позашкільному середовищі [Текст] / Є. В. Анохін, В. В. Чайка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 8–16.