Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2860
Title: Змістовий аспект управління викладачем навчальною діяльністю студентів
Other Titles: The Content Aspect of Lecturer’s Governing the Students’ Educational Activity
Authors: Сгадова, Валентина Василівна
Shadova, Valentyna Vasylivna
Keywords: функції управління
планування
організація
мотивація
координування і регулювання
контроль і аналіз
governance functions
planning
organization
motivation
coordination
regulation
control and analysis
Issue Date: 2013
Citation: Сгадова, В. В. Змістовий аспект управління викладачем навчальною діяльністю студентів [Текст] / В. В. Сгадова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 364–371.
Abstract: У статті актуалізовано проблему управління викладачем навчанням студентів, з’ясовано, що педагогічне управління навчанням студентів є об’єктивним чинником його ефективного функціонування, розглянуто завдання та зміст таких управлінських функцій викладача, як прогнозування, планування, проектування, організація, координування, мотивування, контроль. Виявлено, що глибоке знання функції управління та вміле їх використання виступає однією з ознак професійної компетентності та педагогічної майстерності викладачів. Особливу увагу приділено видам контролю викладача за процесом і результатом навчальної діяльності студентів.
The problem of lecturer’s governing the process of teaching students is viewed as an issue of current concern in the article. The author deals that lecturer’s governing the students educational activities is the objectively necessary factor in its effective functioning. The tasks and essence of lecturer’s management functions such as forecasting, planning, projecting, organization, coordination, motivation and control are analyzed. Deep knowledge of the management and their skillful use of stands one of the characteristic of professional competence and pedagogical skills of teachers. Special attention is paid to different kinds of lecturer’s controlling the educational process and its results.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2860
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmistovyi aspekt upravlinnia vykladachem.pdf509,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.