Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2854
Title: Теоретичні підходи до вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів ЗНЗ до педагогічно-краєзнавчої діяльності засобами педагогічного краєзнавства
Other Titles: Theoretical Approaches in the Study of the Preparation of Future Teachers of Secondary School to the Local History of the Pedagogical-Teaching Local History Resources
Authors: Шумілова, І. Ф.
Shumilova, I. F.
Keywords: педагогічне краєзнавство
педагогічно-краєзнавча діяльність
засіб підготовки майбутніх учителів до педагогічно-краєзнавчої діяльності
системний
суб’єктно-діяльнісний
регіональний
історичний
аксіологічний підходи
local history teacher
pedagogical and natural history activities
means of preparing future teachers for teaching activities
local history
system
subject-activity
regional
historical
axiological approaches
Issue Date: 2013
Citation: Шумілова, І. Ф. Теоретичні підходи до вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів ЗНЗ до педагогічно-краєзнавчої діяльності засобами педагогічного краєзнавства [Текст] / І. Ф. Шумілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 314–323.
Abstract: У статті розкрито питання професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічно-краєзнавчої діяльності засобами педагогічного краєзнавства. Автором охарактеризовано методологічні підходи з проблеми підготовки майбутнього вчителя до педагогічно-краєзнавчої діяльності, а саме: системний, суб’єктно-діяльнісний, регіональний, історичний, аксіологічний. Проаналізовано сучасні наукові дослідження вітчизняних та російських учених з проблем педагогічного краєзнавства.
The paper deals with the training of future teachers for teaching local history, local history of the pedagogical tools. The author describes the methodological trips to the problem of preparing future teachers for teaching local history, activities, namely: the system, the subject-activity, regional, historical, axiological approaches. Modern native and Russian scientific researches in the problem of pedagogical country-study are analyzed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2854
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teoretychni pidkhody do vyrishennia problemy.pdf540,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.