Формування ключових компетенцій випускника вищого навчального закладу у сфері цивільного захисту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначено сутність компетентнісного підходу, проблему формування загальнозначущих компетенцій випускника ВНЗ у сфері цивільного захисту, представлено її розуміння в психолого-педагогічній сучасній літературі, викладено педагогічні аспекти її розв’язання в навчальному процесі ВНЗ. Запропоновані наукові підходи до формування компетенцій випускників ВНЗ є теоретичною базою для створення такого освітнього середовища, яке сприяло б розкриттю та розвитку всіх потенційних можливостей особистості майбутнього фахівця, активізації його самопізнання та самовдосконалення, здатностей приймати самостійні рішення в нестандартних умовах.
In the article essence of competence approach, problem of forming of general competenses of graduating student of Institution of higher education, in the field of civil defence is considered, its understanding in psychological-pedagogical modern literature is presented, the pedagogical aspects of its decision are expounded in the educational process of Institution of higher education. Offered scientific approaches to formation of competences of graduates of HEI are theoretical base for creation of the educational environment which will serve development of all potential opportunities of the identity of future expert, activization of his self-knowledge and self-improvement, abilities to independent decisions in non-standard situations.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, компетенції, компетентність, види компетенцій, ключові компетенції, competence-based approach, competenses, competence, widias of competenses, key competenses
Бібліографічний опис
Чаркіна, Т. І. Формування ключових компетенцій випускника вищого навчального закладу у сфері цивільного захисту [Текст] / Т. І. Чаркіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 285–294.