Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2842
Title: Проблема адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі
Other Titles: The Problem of Students’ Adaptation to Studying in Higher Educational Establishment
Authors: Чжефу, Сін
Chzhefu, Sin
Keywords: адаптація
адаптація студентів
форми адаптації
етапи адаптації
фактори
саморозвиток
студентське співтовариство
adaptation
students’ adaptation
forms of adaptation
stages of adaptation
factors
self-development
student’s community
Issue Date: 2013
Citation: Чжефу, Сін Проблема адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / Сін Чжефу // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 269–276.
Abstract: У статті здійснено аналіз наукових праць до визначення дефініції «адаптація студентів до навчання у вищому закладі освіти». Показано, що адаптація є складним, довготривалим процесом, який обумовлений необхідністю подолання багаточисельних та різнопланових адаптаційних проблем і професійних труднощів. Розкрито форми (соціальна, етнічна, дидактична, індивідуально-психологічна, професійна, економічна, побутова), етапи (фізіологічна, психологічна, соціально-психологічна; передадаптація, дезадаптація, реадаптація, десадаптація) та фактори (загальна підготовленість до професійного навчання; суб’єктна позиція студентів у навчальній діяльності й орієнтація на особистісно-професійний саморозвиток; диференційований підхід до студентів з урахуванням індивідуального стилю навчальної діяльності; особливості входження студентів до професійного співавторства; образ майбутньої професійної діяльності; ситуація розвитку особистості), що визначають процес адаптації студентів до навчання у ВНЗ.
The analysis of scientific works to the definition of «students’ adaptation to studying in Higher educational establishment» has been carried out. It has been shown that adaptation is a difficult, long process, caused by the need of overcoming numerous and diverse adaptation problem and professional difficulties. Forms (social, ethnical, didactical, individual and psychological, professional, economical and existencial), stages (physiological, psychological, social and psychological; preadaptation, dezadaptation, readaptation, desadaptation) and factors (overall readiness to professional education; subjective attitude of students in educational activities and focus on personal and self-development; differentiated approach to students based on individual style of learning activities; especially the entry of students to the professional community; the image of future careers; the situation of the individual development) that determine the process of students’ adaptation to studying in Higher educational establishment have been revealed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2842
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problema adaptatsii studentiv do navchannia.pdf524,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.