Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2841
Title: Проблеми формування культури ділового спілкування майбутніх інженерів-дослідників аграрного профілю
Other Titles: Problems of Formation of Culture of Business Communication of Future Agrarian Researcher Engineers
Authors: Сільчук, Олеся Василівна
Silchuk, Olesia Vasylivna
Keywords: ділове спілкування
культура ділового спілкування
культура ділового спілкування майбутніх інженерів-дослідників
business communication
culture of business communication
culture of business communication of future agrarian researcher engineers
Issue Date: 2013
Citation: Сільчук, О. В. Проблеми формування культури ділового спілкування майбутніх інженерів-дослідників аграрного профілю [Текст] / О. В. Сільчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 262–269.
Abstract: У статті розглядаються сутність та значення культури ділового спілкування майбутніх інженерів-дослідників через висвітлення сучасних психолого-педагогічних та етичних концепцій формування культури ділового спілкування. На основі аналізу наукової літератури автором даються визначення понять в «ділове спілкування», «культура ділового спілкування», «культура ділового спілкування майбутніх інженерів-дослідників аграрного профілю». Виокремлено основні компоненти у структурі ділового спілкування: змістовий, мотиваційний, діяльнісний, комунікативний, професійно-етичний, гуманістичний.
The essence and importance of culture of business communication of future agrarian researcher engineers are described in the article. The modern psychological, pedagogical and ethical concepts of formation of culture of business communication are highlighted. On the base of the analysis of scientific works the author gives the definitions of «business communication», «culture of business communication», «culture of business communication of future agrarian researcher engineers». The main components in the structure of business communication are distinguished: contextual, motivational, activity, communicative, professional and ethical, humanistical.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2841
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy formuvannia kultury dilovoho spilkuvannia.pdf528,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.