Нанотехнології як один з чинників формування мотивації учнів до отримання нових знань з фізики

Ескіз недоступний
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Суми
Анотація
Вивчення сучасних напрямків у виробничій сфері і нанотехнологій не знайшло відображення в шкільних стандартах і програмах з фізики. Отже, в світлі тотального розвитку наноіндустрії, необхідне коригування шкільної фізичної освіти, що призведе до підвищення ключових компетенцій учнів та формуванню інтересу до вивчення предметів природничого циклу в цілому.
The study modern trends in production and nanotechnology are not reflected in school standards and programs in physics. So, in light of the total development of nanotechnology, necessary adjustment to school physical education, which will improve the core competencies of students and the formation of interest in the study of natural subjects in general.
Опис
Ключові слова
вивчення нанотехнологій, компетентність, шкільні стандарти, наноіндустрія, мотивація, study nanotechnology, school standards, nanotechnology, nanotechnology, motivation, competence
Бібліографічний опис
Завражна, О. М. Нанотехнології як один з чинників формування мотивації учнів до отримання нових знань з фізики [Текст] / О. М. Завражна // Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, м. Суми, 15-16 квітня 2015 р. – Суми : СумДПУ, 2015. – С. 60–61.