Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2824
Title: Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження)
Other Titles: Implementation of Research Methods Mathematical Abilities to the Process in-Depth Study of the Elements of Integral Calculus (Conclusions Dissertation Research)
Authors: Гавриліна, Ольга Вікторівна
Havrylina, Olha Viktorivna
Keywords: дослідницькі математичні уміння
педагогічний експеримент
результати дослідження
research mathematical skills
pedagogical experiment
results of the study
Issue Date: 2013
Citation: Гавриліна, О. В. Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження) [Текст] / О. В. Гавриліна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 170–183.
Abstract: У статті висвітлено результати проведеного педагогічного дослідження щодо формування дослідницьких математичних умінь старшокласників при вивченні елементів інтегрального числення в класах з поглибленим вивченням математики. Схарактеризовано етапи експериментального дослідження з упровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників. Сформульовано висновки щодо практичної значущості та особливостей упровадження результатів дослідження.
The paper presents the results of educational research on the formation of mathematical research skills in the study of high school students the elements of integral calculus classes with intensive study of mathematics. The stages of experimental research in implementation of formation of mathematical research skills pupils of high school students are characterized. The conclusions are formulated on the practical relevance and singularity of the introduction of research results.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2824
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vprovadzhennia metodyky formuvannia.pdf525,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.