Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено результати проведеного педагогічного дослідження щодо формування дослідницьких математичних умінь старшокласників при вивченні елементів інтегрального числення в класах з поглибленим вивченням математики. Схарактеризовано етапи експериментального дослідження з упровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників. Сформульовано висновки щодо практичної значущості та особливостей упровадження результатів дослідження.
The paper presents the results of educational research on the formation of mathematical research skills in the study of high school students the elements of integral calculus classes with intensive study of mathematics. The stages of experimental research in implementation of formation of mathematical research skills pupils of high school students are characterized. The conclusions are formulated on the practical relevance and singularity of the introduction of research results.
Опис
Ключові слова
дослідницькі математичні уміння, педагогічний експеримент, результати дослідження, research mathematical skills, pedagogical experiment, results of the study
Бібліографічний опис
Гавриліна, О. В. Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження) [Текст] / О. В. Гавриліна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 170–183.