Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2816
Title: Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень
Other Titles: Development and Distribution of the Educational Innovations as a Subject of the Comparative Educational Researches
Authors: Чистякова, Ірина Анатоліївна
Chystiakova, Iryna Anatoliivna
Keywords: педагогічна інноватика
педагогічна компаративістика
середня освіта
Велика Британія
інновація
інноваційна діяльність
pedagogical innovation
teaching comparative studies
secondary education
UK
innovation
Issue Date: 2013
Citation: Чистякова, І. А. Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень [Текст] / І. А. Чистякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 142–152.
Abstract: У статті проаналізовано розвиток та поширення освітніх інновацій у вітчизняній педагогічній інноватиці й педагогічній компаративістиці. Виділено філософський, освітньо-політичний, управлінський, змістовий, процесуально-технологічний та професійно-педагогічний аспекти розгляду інноваційної діяльності в системі середньої освіти. Здійснено аналіз основоположних аспектів інноваційної діяльності в системі середньої освіти Великої Британії, зокрема інновації в цільових пріоритетах розвитку освіти та реформаційних стратегіях; структурі середньої освіти; змісті, формах, методах навчання; професійно-педагогічній підготовці британських учителів; управлінні освітою.
The development and distribution of educational innovation in domestic pedagogical innovation and pedagogical comparative researches are analyzed in the article. Philosophical, educational, political, administrative, substantive, procedural and technological, vocational and educational aspects of the innovation in secondary education are distinguished. The article covers the main aspects of innovative processes in the secondary education system of Great Britain, among them innovations in: value priorities of education development and reform strategies; secondary education structure; content, forms and methods of instruction; professional development and training of British teachers; education management.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2816
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok ta poshyrennia osvitnikh innovatsii.pdf539,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.