Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2793
Title: Погляди українських педагогів початку ХХ ст. на трудове виховання молоді
Other Titles: Ukrainian Teachers’ Views to the Labour Education of the Youth at the Beginning of the XX Century
Authors: Мартиненко, С. А.
Martynenko, S. A.
Keywords: трудове виховання
українізація освіти
всебічний розвиток особистості
кваліфікований робітник
labour education
Ukrainization of education
comprehensive development of personality
skilled worker
Issue Date: 2013
Citation: Мартиненко, С. А. Погляди українських педагогів початку ХХ ст. на трудове виховання молоді [Текст] / С. А. Мартиненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 43–51.
Abstract: У статті визначено особливості української педагогічної думки початку ХХ ст.: виховання гармонійно розвиненої особистості, збереження і розквіт індивідуальності дитини у процесі трудової діяльності на національній основі. Висвітлено погляди прихильників створення української національної системи освіти засобами трудового виховання молоді (Б. Грінченко, С. Русова, С. Сірополко, Я. Чепіга, Т. Лубенець, С. Шацький, П. Блонський; В. Затонський, М. Скрипник). Обґрунтовано виникнення педагогічної тенденції реформи освіти, за якою дитячій праці було відведено роль дієвого чинника для підготовки кваліфікованого робітника.
The article defines the features of Ukrainian educational thought at the beginning of XX century: upbringing harmoniously developed personality, identity preservation and flourishing of a child in the course of employment on a national basis. Clarifies the supporters of the Ukrainian educational national system formation by the method of the labour education of the youth views (B. Grinchenko, S. Rusova, S. Siropolko, Ya. Chepiga, T. Lubenets, T. shatskiyj, P. Blonskyj, V. Zatonskyj, M. Skrypnyk). Substantiates the pedagogical tendency of education reform, according to which the child labour was designated as an effective factor of qualified specialists training.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2793
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pohliady ukrainskykh pedahohiv.pdf527,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.