Форми навчання в дидактиці П. Каптерєва

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається ідея предметних класів П. Каптерєва як альтернатива традиційній класно-урочній системі. Визначено її позитивні моменти й недоліки. Представлено концепцію форм організації навчальної діяльності як систему урочних і позаурочних занять (екскурсій, свят, вечорів), спрямованих на індивідуалізацію навчання, розвиток інтересів, потенційних можливостей школярів, а також формування їхнього характеру. Проаналізовано запропоновану вченим структуру уроку та систему вимог до нього у контексті гуманістичної педагогіки.
This article explores the idea of P. Kapterev’s the object classes as an alternative to traditional class-lesson system. Identified its strengths and weaknesses. Presented concept of forms of learning as the system of lessons and extracurricular classes (excursions, holidays, evenings) aimed at individualized learning, development interests, potential abilities of school children, and the formation of their character. Scientists analyzed the proposed structure of the lesson and the system of requirements to it in the context of humanistic pedagogy.
Опис
Ключові слова
форма організації навчання, класно-урочна система, предметні класи, урок, структура уроку, вимоги до уроку, form of learning, class-lesson system, subject classes, lesson, lesson structure, requirements for the lesson
Бібліографічний опис
Герасименко, Л. В. Форми навчання в дидактиці П. Каптерєва [Текст] / Л. В. Герасименко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 16–25.