Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2740
Title: Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій
Other Titles: Competently Approach to Teach Nanotechnology Basis
Authors: Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Ткаченко, Юлія Анатоліївна
Tkachenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: нанотехнології
компетентність
компетентнісний підхід
предметна компетентність
предметна нанотехнологічна компетентність
nanotechnology
competence
competency approach
subjective competence
subjective nanotechnology competence
Issue Date: 2017
Publisher: Чернігів
Citation: Ткаченко. Ю. А. Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій [Текст] / Ю. А. Ткаченко, І. О. Мороз // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів, 2017. – Випуск № 146. – С. 192–195.
Abstract: У статті розглянуто необхідність навчання учнів основ нанотехнологій на засадах компетентнісного підходу. Визначено ключові і предметні компетентності формування яких створить підґрунтя для навчання учнів основ нанотехнологій. Запропоновано структуру й означення предметної нанотехнологічної компетентності.
В статье рассмотрена необходимость обучения учащихся основам нанотехнологий на основе компетентностного подхода. Определены ключевые и предметные компетентности формирование которых создаст основу для обучения учащихся основам нанотехнологий. Предложена структура и определение предметной нанотехнологической компетентности.
The article considers the necessity of teaching students the basics of nanotechnologies on the basis of a competent approach. The key and subject competencies of formation of which will form the basis for students' learning in the basics of nanotechnology. The structure and definition of the subject-specific nanotechnological competence is proposed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2740
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.