Переглянути
Нові надходження
Документ Педагогічні дослідження з проблеми формування пошуково-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку(2020-04) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ доповіді зроблено аналіз педагогічних праць з проблеми формування пошуково-дослідницької діяльності у дітей дошкільного віку.Документ Рекомендації з використання художньої літератури вихователями і батьками в екологічному вихованні дошкільників(Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021-02-12) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ тезах подано загальні рекомендації до вибору творів дитячої літератури з метою використання їх в екологічному вихованні дітей дошкільного віку.Документ Планування роботи з адаптації дітей раннього віку в закладах дошкільної освіти(Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021-01-22) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ тезах подано поради з організації роботи вихователя для успішної адаптації дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти.Документ Проблеми інтеграції мистецтва і екологічного виховання в роботі педагогів закладів дошкільної освіти(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020-04) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ доповіді розглянуто форми та методи поєднання екологічного і естетичного виховання у закладах дошкільної освіти.Документ Гриби порядку Erysiphales Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодано результати вивчення мікофлори порядку Erysiphales на території Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району. Виявлено 45 видів з 9 родів, поширених у різних рослинних угрупованнях. Відмічені найпоширеніші та найрідкісніші представники.Документ Мікологічні дослідження на Сумщині(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Карпенко Катерина Кіндратівна; Karpenko Kateryna KindrativnaПодано коротку історію дослідження мікофлори на території Сумської області з 1887 по 2000 рр.Документ Пероноспоральні гриби Харківського Лісостепу(2002) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНа території Харківського Лісостепу виявлено 68 видів мікроміцетів порядку Peronosporales. Найбільша їх різноманітність у лісових і культурних угрупованнях.Документ Стан вивченості фітопатогенних мікроміцетів Лісостепу України(1998) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВивчення фітопатогенних мікроміцетів на території Лісостепу України почалося в кінці 19 ст. На початку і в середині 20 ст. обстежувалися окремі території. З 70-х років почалися планомірні дослідження окремих груп мікроміцетів.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на синантропних рослинах Харківського лісостепу(2000) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНа території Харківського Лісостепу на синантропних рослинах виявлено 67 представників порядку Uredinales, 42 - Erysiphales, 32 - Peronosporales і 10 - Ustilaginales. На бур'янах паразитували мікроміцети 72 видів, а виключно на культурних рослинах - 38 видів.Документ Комп’ютерні дидактичні ігри: сутність, структура, створення(ФОП Цьома С. П., 2019-11) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Лебеда Марія Олексіївна; Lebeda Mariia OleksiivnaВ матеріалах розкривається сутність і структура комп'ютерних дидактичних ігор, а також алгоритм їх створення.Документ Методи евристичного навчання в фаховій підготовці вчителя початкових класів(ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглядаються можливості методів евристичного навчання такі як когнітивні, креативні і організаційно діяльністні в фаховій підготовці вчителя початкових класів.Документ Методи евристичного навчання: сутність, принципи і правила реалізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivnaрозглянуто сутність методів евристичного навчання, принципи і правила реалізаціїДокумент Методико-математична підготовка майбутніх вчителів початкових класів в умовах впровадження ідей нової української школи(ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaЗ’ясовано особливості організації освітнього процесу які закладено в Державному стандарті початкової освіти (застосування діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі). Розглянуто види інтеграції. Визначено етапи діяльності з вироблення у студентів досвіду застосування стратегій розвитку критичного мислення при викладанні математики в початковій школі: ознайомлення із сутністю стратегії; розгляд і аналіз варіантів її реалізації при вивченні математики; проектування окремих видів діяльності стратегії; проектування застосування стратегії при вивченні певної теми; реалізація стратегії.Документ Методи евристичного навчання як засіб демократизації вищої освіти(Житомир, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозкрито можливості методів евристичного навчання як засобу демократизації вищої освіти.