Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2507
Title: Педагогічна практика - показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності
Other Titles: Pedagogical Practice – Index of Readiness of Future Physics Teacher to Professional Activity
Authors: Атаманчук, П. С.
Atamanchuk, P. S.
Поведа, Т. П.
Poveda, T. P.
Keywords: педагогічна практика
вищий навчальний заклад
професійна компетентність
майбутній вчитель фізики
студент
pedagogical practice
higher educational establishment
professional competence
future physics teacher
student
Issue Date: 2017
Citation: Атаманчук, П. С. Педагогічна практика - показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності [Текст] / П. С. Атаманчук, Т. П. Поведа // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 2 (12). – С. 17–20.
Abstract: У статті проаналізовано організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі на даний час, розкрито її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя фізики. Зазначено, що ефективне проведення педпрактики залежить від належного рівня організації і управління діяльністю студентів. Обґрунтовано, що результати педагогічної практики виступають показником готовності студента до майбутньої професійної діяльності та одночасно вказують на недоліки і прогалини у знаннях студентів, на які необхідно звернути особливу увагу під час фахової підготовки. Описано основні розділи «Програми педагогічної практики» для студентів-майбутніх вчителів фізики (4-й курс), розробленої авторами статті у співавторстві з колективом досвідчених викладачів кафедри. Окреслено перспективи педагогічної практики студентів у зв’язку з реформуванням вищої освіти в Україні. Висвітлено деякі особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.
The article analyzes organizational-methodical bases of pedagogical practice in higher education at the present time, revealed its importance in the system of professional formation of future teachers of physics. Noted that effective implementation of the internship depends on the appropriate level of the organization and management of students. It is proved that the results of the pedagogical practices act as an indicator of students 'readiness for future professional activity and at the same time indicate shortcomings and gaps in students' knowledge that need special attention in training. Describes the main sections of "teaching practice Program" for students-future physics teachers (4th year) developed by the authors in collaboration with a team of experienced teachers of the Department. Perspectives of pedagogical practice of students in connection with the reform of higher education in Ukraine. Highlight some features of the organization of pedagogical practice in higher education institutions around the world.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2507
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_2(12)_Atamanchuk_Scientific journal FMO.pdf865,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.