Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність використання узагальнення та систематизації знань учнів. Розглянуто місце функціональної змістової лінії в державній підсумковій атестації в 9 класі та зовнішньому незалежному оцінюванні в 11 класі.
In the article the need for generalization and systematization of knowledge of students. The place and the topic "Functions and their graphs" in the state final examination in grade 9 and external assessment in grade 11.
Опис
Ключові слова
узагальнення, систематизація, функція, aggregation, classification, function
Бібліографічний опис
Зубко, В. Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики [Текст] / В. Зубко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик та ін. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – Вип. 1 (7). – С. 37–41.