Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1921
Title: Педагогічні погляди та освітня діяльність Миколи Неплюєва в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (XIX – поч. XX ст.)
Other Titles: Pedagogical Views and Educational Activity of Nikolay Nepluev in the Context of Development of an Agricultural Education (XIX – Beginning of XX Century)
Authors: Мірошниченко, Надія Олександрівна
Miroshnychenko, Nadiia Oleksandrivna
Keywords: Неплюєв М. М.
розвиток сільськогосподарської освіти
педагогічні погляди
сільськогосподарська школа
навчально-виховний процес
учнівське самоврядування
Трудове братство
Nepluev N. N.
development of agricultural education
pedagogical views
agricultural school
teaching and upbringing system
Labour fraternity
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Мірошниченко, Н. О. Педагогічні погляди та освітня діяльність Миколи Неплюєва в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (XIX – поч. XX ст.) [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. О. Мірошниченко ; МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2015. – 20 с.
Abstract: У дисертації з’ясовано педагогічні погляди Миколи Миколайовича Неплюєва та узагальнено досвід освітньої діяльності подвижника в контексті розвитку сільськогосподарської освіти XIX – початку XX століття. Здійснено класифікацію історіографії та джерельної бази дослідження. Визначено провідні чинники та етапи розвитку сільськогосподарської освіти в Україні в означений період. Виокремлено етапи життєвого шляху та освітньої діяльності Миколи Неплюєва. Розкрито світоглядні та змістові засади педагогічних поглядів подвижника. Схарактеризовано особливості навчально-виховного процесу та учнівського самоврядування в сільськогосподарських школах М. Неплюєва.
In the thesis pedagogical ideas of Nikolay Nikolaevich Nepluev are defined and his practice of educational activity in the context of an agricultural education in the XIX – the beginning of the XX century is generalized. Classification of a historiography and base of sources of the studied problem is carried out. On the basis of archival sources the main of factors and the stages of development of agricultural schools in Ukraine during the studied period are outlined. In the thesis the main stages of formation of pedagogical views of N. Nepluev are defined; features of the organization of teaching and student’s self-government in the educational institutions of N. Nepluev are highlighted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1921
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miroshnychenko Nadiia Oleksandrivna.pdf370,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.