Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1788
Title: Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики
Other Titles: Formation of Methodical Competence of Future Teachers of Physics
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: професійна компетентність
методична компетентність
функції та компоненти методичної компетентності
навчальний процес
методика навчання фізики
формування
шкільний курс фізики
professional competence
features and components methodical competence
methods of teaching physics
school course physics
methodical competence
learning process
formation
Issue Date: 2016
Citation: Каленик, М. В. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, Ч. 1. – С. 141–147.
Abstract: Стаття присвячена одному із центральних завдань модернізації сьогоднішньої освіти – професійній підготовці майбутнього вчителя фізики, що виходить із запитів та потреб суспільства, які вимагають від випускника педагогічного закладу достатнього рівня компетентності щодо забезпечення у своїй подальшій професійній діяльності вчителя фізики розвитку, виховання та навчання учнів; в статті розглядаються основні аспекти методичної компетентності (визначення, функції, компоненти, етапи формування) й ґрунтуючись на аналізі сучасного стану проблеми пропонується методика організації навчальних занять, спрямованих на формування професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя фізики; представлено особливості процесу та сам процес формування методичної компетентності майбутнього вчителя фізики у вищому навчальному закладі під час навчальних занять зі спеціальної методики навчання фізики.
The article is devoted to one of the central tasks of modernization of the current education - training future teachers of physics that comes from demands and social needs which require graduate educational institution sufficient competence to ensure in their future careers physics teacher development, education and training of students; The article deals with the basic aspects of methodical competence (definition, features, components, stages of formation) and based on an analysis of the current state of the problem of the technique of the organization of training sessions aimed at building professional and technical competence of future teachers of physics; presented the features of the process and the process of formation of methodical competence of future teachers of physics in high school during training sessions with special methods of teaching physics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1788
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каленик_стаття_2016.pdf462,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.