Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1781
Title: Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики
Other Titles: Elements of Problem-Active Approach in the Educational Activities of Students in Physics Lessons
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: компетентність
діяльнісний підхід
проблемне навчання
навчальна проблема
цикл навчального процесу
інтегративна модель
компонент
структурний елемент
competence
problem teaching
loop learning process
component
active approach
educational problem
integrative model
structural element
Issue Date: 2015
Citation: Каленик, М. В. Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, Ч. 3. – С. 160–164.
Abstract: У статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.
In the article set signs and place problem-active approach in teaching physics, improving its structure in combination with an integrative model of educational process.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1781
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stattya_kalenik_problemno-diyalnist_pidhid.pdf417,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.