Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1764
Title: Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів
Other Titles: Structuring Learning Content Textbooks on Physics for Secondary Schools
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: планування
структурування
навчальний процес
структурні елементи
структура циклу
компонент
цикл процесу навчання
інтегративна модель
planning
learning process
structure of the cycle
loop learning process
structuring
structural elements
structural elements
component
integrative model
Issue Date: 2006
Citation: Каленик, М. В. Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. В. Каленик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна : Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – Кам’нець-Подільський : К-ПДПУ, 2006. – Вип. 12. – С. 203–206.
Abstract: Пропонується структурування навчального змісту підручників з фізи-ки, яке ґрунтується на інтегративній моделі навчального процесу й відповідає сучасним вимогам до організації навчальної діяльності школярів.
Structurization of the educational contents of textbooks of physics which is based on integration model of educational process is offered and meets modern requirements to the organization of educational activity of schoolchildren.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1764
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strukturuvannja_zmistu_pidruchnikiv.pdf336,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.