Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1755
Title: Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу
Other Titles: Evaluation of Student Achievements Using Integrative Models of Learning Process
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: оцінювання
навчальні досягнення
компетенція
компетентність
компонент
структурний елемент
evaluation
competencies
component
educational achievements
competence
structural element
Issue Date: 2003
Citation: Каленик, М. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2003. – Вип. 51, Ч. 1. – С. 24–29.
Abstract: У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1755
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Otzinuvannja_navchalnyh_dosjagnen.pdf167,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.